עַ֚יִן תַּ֣חַת עַ֔יִן שֵׁ֖ן תַּ֣חַת שֵׁ֑ן יָ֚ד תַּ֣חַת יָ֔ד רֶ֖גֶל תַּ֥חַת רָֽגֶל[1]

צמידות שבתאי פלוטו לשנת 2020/ 34 השנים הבאות

האמת בכיס הפנימי

מהם הדברים הקבועים והיציבים בחיינו?

אם נמנה אותם ניראה, כי אלו הדברים היוצרים גבולות. אלו הדברים  היוצרים עבורנו מרחבי פעולה. באסטרולוגיה המערבית המסמל את הקבוע והיציב הוא שבתאי. הנשנה, הבטוח, השם גבול, גודר ומגדיר.

באסטרולוגיה המערבית המאתגר את היציב והקבוע הוא פלוטו, הסמליות של השינוי הבלתי נמנע. מיקומו של פלוטו במפת הלידה האישית שלנו מסמל את שורשי הכאב שבתת-המודע. זהו כאב שמצויה בו תמצית העוצמה המבקשת לעלות אל פני השטח ולהירפא. משימתו של פלוטו היא הנחיצות להשתנות ולגדול. הדבר תמיד מצריך עימות עם הרגלים ישנים המוביל למפגש עם מה שהתקבע בנו כיציב וקבוע. הופ! זהו אחד התכסיסים הגדולים שלנו כבני אדם: דווקא הדברים מהם אנו מתחילים להשתחרר חוזרים בעוצמה של כאב והתנגדות בתחילת תהליך השינוי.

מחזור שבתאי פלוטו 2020 מאפשר מפגש עם הגולמי, הפראי, הלא מתורבת שמבקש להתחדש ולהשתנות בתוכנו. מתחת לפני השטח נמצא פלוטו, כוח הטרנספורמציה ולכן קשור לחשיפת האשליה: הרגלים, דימויים, האשמות, קורבנות שהיו תבניות האשליה הזו. השבוע מחזור זה נפתח כאשר במזל גדי יופיעו בצמידות שבתאי-פלוטו ולצידם השמש ומרקורי. המחזור מגיע לראשיתו ובכך צובע תקופה עתידית חדשה.

מפת זו של ראשית המחזור הייחודי הזה מסמלת לכל אזור גאוגרפי נתון, לכל מדינה, את ההזדמנויות והאתגרים לשלושים וארבע השנים הבאות. בין אם בכפייה דרך המערכת, בין אם בפועל מתוך עצמו כזרע חדש זוהי קריאה לשינוי. קחו לדוגמא את שלהי  שנות הארבעים של המאה הקודמת שבתוכן קמו מדינות הודו ופקיסטן, סין וישראל המודרניות, קרוב לפתיחה של מחזור שבתאי-פלוטו, אז נפתחה צמידות זו במזל אריה. עם ראשית מחזור שבתאי-פלוטו במאזניים ב1980, חלו שינויים באותן חברות; צמיחתה הכלכלית של סין על ידי שינוי רפורמה רדיקלים בתחום, נפילת הבנקים במדינת-ישראל ותחילת האינפלציה ובהודו שינויים בתחום הממשלתי ברציחת המנהיג וסיום מלחמת הודו-פקיסטן. אין להתפלא, איפוא, שמחזור שבתאי-פלוטו (הצמידות ביניהם) מייצג באסטרולוגיה הפוליטית כיצד קולקטיב מגדיר מחדש את קיומו. המחזור הקרוב של שבתאי-פלוטו מתחיל ב 12.1.2020 במזל גדי.זוהי נקודה משמעותית בזרם ההתפתחות. ובאשר לחיינו האישים, האם נחכה לשינוי מבחוץ או נעוררו מבפנים?

[i]An eye for an eye, And a tooth for a tooth 

And anyway I told the truth 

But I'm afraid I told a lie

 התכשיט וצוואר העונדת

בואו נרים את ראשנו  ונביט אל תמונת השמיים בנקודת ראשית זו. זוהי תמונה המנדבת לנו בחוכמתה ומספרת על ההזדמנות המגולמת בראשית מחזור 34 השנים הבאות. זאת עד לצמידות הבאה בפברואר 2054 במזל דגים. במרכז התמונה מצוי תכשיט הצמידות במזל גדי המכיל את מרקורי, צמידות פלוטו שבתאי במרכז והשמש.

מפת הצמידות למדינת ישראל

הגדי, מה הוא אומר? ״ממישור אדמה לישורת שמיים״ כמו העליונים כך גם בתחתונים – זוהי בקשתו של מזל גדי. זהו רגע בזודיאק בו פילוסופיות (קשת) נהפכות למוסדות (גדי). הגדי מייצג את המערכת החיצונית, הבירוקרטיה ושות׳ והכוחניות של החברה אך גם את בית המקדש שהאדם בונה לכוחות גבוהים ממנו, בתוכו. זהו שלב בתהליך בין יצירת מסורות לזהות חברתית. המחזור הנוכחי הוא על רקע צבעו של מזל גדי. בשעת הצמידות בין שבתאי פלוטו כאן במדינת ישראל, זוהי צמידות המתקיימת בבית 6. מהי המשמעות כאן לבית שש? זהו בית של אלמנט האדמה, בתוליות הקוראת לשירות כללי: בריאות, פרטיות, יילודה. זהו בית של שיגרת היומיום, המטפחת והמזינה את הגוף הפנימי והחיצוני. אלו בית בו נאספים כלים אלו. כך שבישראל, הנושאים שמביאים מחזור פלוטו שבתאי יורגשו ברמה היומיומית, תפעולית תפקודתית שלנו: כמו בקטן, כך בגדול. זהו בית בו כל הנעשה בו משפיע על הילתו. מול בית שש נמצא בית 12 שהוא ביתו של מזל דגים. הוא שייך להילת האדם, לקולקטיב ולחווית האינסוף בתוכנו. כאשר היומיום שלנו מטפח נוכחות עמוקה, המחוייבות שלנו לרטט הזה ברמה יומיומית מתמשך יכולה להביא ל הד משמעותי על הקולקטיב שמסביבי (בית 6 מול בית 12) ועל האינסוף שבתוכי.

בבית 6 במפה של מדינת ישראל יש לנו המון פלנטות בהתכה: התכשיט שמש, קרס, פלוטו-שבתאי ומרקורי. התכה זהו גורם של אש, שמש. כמו בעבודת צורפות המחברת בין חלקים שונים ויוצרת תכשיט אחד. כל חלק מחייב את החלק האחר לפעול לרשותו על מנת להיות במיטבו.

כעת דמיינו בנפשכם, את התכשיט הזה בצבעו של מזל גדי. הוא אפרסקי עם נקודות של עופרת[2]. במעגל הראשון של התכשיט נמצאת השמש: האגו, השער שדרכו אנו מתממשים. זהובה, חלקה.

צמודה אליה זו קרס, אסטרואיד בטבעת נפטון: קרס היא אלת האדמה, דמטר היוונית. מיקומה מבטא חוסר או שובע של כל מקורות ההזנה שלנו (פיזיים ונפשים) ואחראית על המשאבים.

באמצע התכשיט, אבן טורמלין אדומה מעושנת ולצידה עופרת כבדה: אלו הם פלוטו שבתאי.

ומי שסוגר את מעגל התכשיט באבזם הוא כוכב, הלא הוא מרקור: המתווך, המקשר, השליח המכונף שלנו.

איזה תכשיט מפואר אנו מקבלים, כהבטחה לשינוי רדיקלי לכל המקורות הכלכליים שלנו, משאבי ההזנה. התכה של אנרגיות הקשורות לתקשורת, כלכלה, יצירתיות. המציאות תשתנה.

היה יכול להיות מבטיח, אילולא היינו נמצאים כבר בתודעה קולקטיבית א-היררכית. מבנה שהפירמידה בו הפוכה, המשולש פונה כלפי מטה. אך אנו רחוקים עוד מנקודת המבט הזו, ולכן באה אריס. היא זו שעונדת את שרשרת הצמידות.

An eye for an eye

and a tooth for a tooth

and anyways I told the truth

and I’m not afraid to die[3

אז הנה יש לנו תכשיט תערובת וחלוקה של ארבע למעגל. זהו היבט דינמו, המטלטל את האדם אך בעומק מבקש ממנו לעבוד, להתפתח. זהו מבנה של התכה, מתח ותחימה בין השמש לאריס. אלו היבטים הניכרים בזויות הבאות: צמידות ברמת ה3-0 מעלות, 90 מעלות, 45 מעלות, 135 מעלות, 150 מעלות בתווך של גדי-טלה.

אמת או חובה?

או: אריס / ארכיטיפ ומשמעות מהמיתולוגיה היוונית עד ימנו

צמידות שבתאי פלוטו חושפת בפנינו כוחות של אשליה וכוחות של אמת. זהו דגש דומיננטי המייצג גם הזדמנות וגם אתגר. כעת שבתאי ופלוטו צמודים במזל גדי. הישארות בעמדת קורבנות, התגוננות והישרדות תשאיר אותנו צמודים לאשליה. היא תשאיר אותנו נתונים לשינוי רק מבחוץ והוא יחווה ככפייה.

אלמנט משמעותי המקרין על הצמידות הזו, היא נוכחותה של אריס. היא שוכנת במזל טלה[4] ומסמלת את ההזדמנות לבחור בהתחלה חדשה. בכל מפה אסטרולוגית, נוכחותה מקבלת תוקף מעצם ההיבטים שהיא יוצרת (זוויות בינה לפלנטות אחרות המתורגמות לאופני פעולה) והשפעתה של אריס משתנה בין מפה למפה בהתאם למיקומים ולזוויות שהיא יוצרת.

כאשר אנו קוראים את המפה האסטרולוגית של צמידות שבתאי פלוטו במדינת ישראל, נוכל לראות את הדומיננטיות של אריס, תשעים מעלות מדויקות לשבתאי-פלוטו שהינה הזדמנות לשינוי של הקבוע והיציב.

אז הרשו לי להציג אותה בפניכם:

אריס היא הפלנטה החדשה (התגלתה ב2005) ונמצאת ֿמאחורי פלוטו. כבדה יותר ממנו, ועושה סיבוב של 560 שנה סביב כדור הארץ. מבחינה אסטרולוגית זהו הכוח העוצמתי והשקט, השחקן הבלתי ניראה במערכה הפרטית של האדם מול העולם בחוץ. מיקומה במפה, במיוחד אם ישנם היבטים משמעותיים, מגלה לנו באיזה אופן אנו נעים מאחורי הקלעים. שוב, כאן במפת המחזור של ישראל היא יוצרת תשעים מעלות מדויקות לצמידות של שבתאי-פלוטו. מאז שהתגלתה ב2005 היא נכנסה אל התודעה האנושית ומביאה את המסר שלה לקולקטיב. אריס היא הכוח הנשי הפראי: הלוחם, הכועס, הנע במהירות, המגונן על ילדיו, על אמיתותיו. אריס בישרה על  כוח חדש באדם היכול להכיל קשת-רגשות, לתקשר עם הגבוה שבו. לצד המתנות שבדבר, יש גם אחריות. שנת 2020 נכנסה, והמתח בין הנשי-גברי נוכח מתמיד בתקשורת ובעמדות כוח שונות. אנו מתבקשים להיכנס עמוק יותר אל המשמעות הנשית, ולהביא איזון לכוח הפראי שבתוכנו. קודם כל, על ידי הכלה שלו וחמלה אליו. כאשר משמעותה של אריס תובן במלואה, יתגלה צידה הטוב בתוך הרע ולא יהיו עוד מלחמות. הצד הפראי שבנו יהפוך לכוח יצירתי בונה. הכאוס יניע אותנו קדימה.

אריס במיתולוגיה היוונית, הינה האישה בעלת העץ-המשפחתי השנוי במחלוקת. זהו ארכיטיפ המתחלק לשתיים: שתי אחיות, שתי נשים, אימא ובת. התבוננות באריס ממקור אחד לא תהיה אפשרית משום שתמיד יהיו לה שני צדדים. במיתולוגיה היוונית, אריס היא אלת הכאוס והקונפליקט. היא מכילה בתוכה את ניצחון האדם כשהוא כובש את אשליותיו ואת מחיר ההתכחשות אליהם. מקורותיה במיתולוגיות שנויים במחלוקת: לפי הומרוס, היא בתו של זאוס והרה אך הסיודוס כתב שהיא נולדה מניקס, אלת הלילה ולכן היא אינה שייכת לאף זרם תורשה. במיתלוגיה היהודית אריס היא לילית, האישה הפראית העומדת למול חווה. במיתולוגיה הפרוטו-כנענית היא אישתר, האישה של הבעל. באסטרולוגיה, מקורה במזל מאזניים ובכך היא תמיד בדרך אל האמת. במהותה, אריס מגיחה הישר מתוך הבריכה-היצירתית שמקורה בחשיכה, הריק העוצמתי, האין ממנו אנו באים וחוזרים. דווקא משום היותה שייכת לטוב ולרע, לחושך ולאור; היא מצביעה על האמת

  1. אמת אישית – של כל אדם
  2. אמת נסיבתית – המשתנה כל הזמן
  3. האמת האבסולוטית – אותה בריכה אינסופית ממנה אנו באים ואליה חוזרים

אריס מצביעה על דברים הזקוקים לעירעור לשם בחינה מחודשת של האמת. הסיודוס אף כתב עליה[5] כדמות אחת המתפצלת לשתיים: הטובה והרעה. אריס הרעה תישלח בך נקמה ומלחמה, תחריב את כל עולמך. אריס הטובה תגרום גם לחלש באדם לעבוד ולהרוויח את השפע המגיע לו…. כלומר, אריס שייכת לאמת משום שמייצגת את הקטבים, והאדם בטבעו אינו יכול להכיל אותם בבת אחת ולכן הוא מחלק אותה לטובה ורעה. היא תשלח בך מלחמה וזעם משום שהיא גם מייצגת את קולם של האומללים. אכזריותה מתעצמת כאשר השקר שולט בעולם יותר מכול והיא כמו חוברת אליו על מנת לנצח אותו מבפנים.  ההופעה הכי מרשימה שלה במיתולוגיה היוונית היא כמובן, במסיבת החתונה שאליה היא לא הוזמנה…

הסיפור מתחיל בכך שהקובה מלכת טרויה, חלמה כי בנה שיוולד לה יהרוס את העיר ובכך בשעת לידתו נמסר למותו. חס עליו המוציא להורגו והשאיר אותו לבדו למשך חמישה ימים בהר אידה במחשבה כי כך יסיים את חייו. משחזר גילה לתדהמתו כי התינוק שרד ובהחליטו כי יש בו סגולות השייכות לאלים החליט לגדלו בהיחבא, וקרא לו בשם פאריס. כאשר הילד גדל הוא נודע בכוחו יופיו ואומץ תנועתו. בשלב הזה של הסיפור, נערכה חתונה בין תטיס – אלת ים, לפלאוס נסיך המירמידונים – בן תמותה[6]. אריס, בהיותה לא בדיוק הנערה שתרצה להזמין למסיבת-הקוקטייל שלך, כמובן שלא הוזמנה. אך מתוך נאמנותה לעצמה והערכה למלודרמתיות היא החליטה ללכת בכל זאת והטילה באמצע החגיגה תפוח זהוב ושאלה בקול רם: מי היא היפה מכולן ? התפוח נחת בדיוק על שלושת האלות היפייפות  אפרודיטה, אתנה והרה. זאוס סירב להסתבך בעוד עימות והחליט להעביר את משימת השיפוט לבן תמותה ובחר בפאריס (אותו תינוק של הקובה).  פגישה נערכה בינו לבין שלושת האלות על הר אידה.אתנה ניסתה לשחד את פאריס בהצעת מיומנויות לחימה שיהפכו אותו ללוחם אגדי. הרה הציעה לפאריס את השלטון והכוח. אך אפרודיטה הציעה לפאריס את הכוח שלא יכול היה להתנגד לו: סנוורה את פאריס ביופייה ופנתה אל יצריו המיניים והוא בחר בה להעצמת כוחו הכביר בכך שתיתן לו את האישה היפה בעולם: הנסיכה הלנה שכרגע נשואה למנלאוס, שר הצבא של ספרטה. אפרודיטה נתנה לו את היפה בנשים בתנאי שיילחם עבורה לכן הוא חייב לחטוף אותה ולהביאה לטרויה. נסיכי טרויה אכן שטו לביקור בספרטה, הלנה אז התאהבה עד כלות בפאריס, ברחה עמו, ועם השפלתו של מנלאוס מספרטה פרצה מלחמה בת עשר שנים שבסופה אכן נמחתה טרויה מעל פני האדמה על ידי תינוקה של הקובה ובקרבות קשים פאריס קיבל אולי את מבוקשו אך גם את מותו. בסופו של דבר, מתברר לנו כי אפרודיטה נקמה את נקמתה על כך שאביה של הנסיכה הלנה אסר על אנשי עירו לסגוד לה וכבל את פסלה בשלשלות מפחד לגילוי אהבה ויופי שמא הנשים יחלו לבגוד בבעליהם בעומדן אל מול הכוח הנשי הכביר. אפרודיטה בתגובה קללה אותו בכך שכל אחת מבנותיו תבגוד בבעלה ובמיוחד היפה מכולן, הלנה… תמונה קדומה להדחקת הכוח הנשי. האמנם קדומה?

אריס חושפת אותנו לערכים שבאמת מניעים אותנו לפעולה. בסיפור על מלחמת טרויה, אנו רואים כמה שכבות של אינטרסים. בהתנהלותנו היומיומית עד כמה אנו מחויבים לעצמנו? עד כמה אנו עושים דבר אחד אך מנוהלים על ידי דבר אחר לגמרי? האם ישנה התאמה בין הערכים להרגלים שלנו? האם קיים פיצול בין שניהם? מה הסיפור שמתחת לסיפור שלנו על עצמנו?  אריס נועצת בנו את מבטה ושואלת: את מה אתם מעריכים באמת, מעבר למסך האשליה? על מה אתם באמת נלחמים? אריס היא זו שהתחילה את מלחמת טרויה, בהיותה חושפת את השקר במסיבת חתונה מפוארת…  התפוח שאריס זרקה הינו כמו האמת המכילה בתוכה זרעים לעוד סיפור, ועוד שורשים לגילוייה. 

אריס בבית 9 טלה  90 מעלות לצמידות שבתאי-פלוטו

זוית של 90 מעלות יוצרת מתח בין האמת (אריס) למימושה (גדי). אנו נקראים לאחוז במושכות שלנו, לדעת את ארבעת הקירות שסובבים אותנו ו- להרים את הגג.

כאשר אריס נמצאת בכזה היבט לתכשיט-הגדי שלנו היא זועקת דרך העם ואומרת: מה שאני מרגישה הוא אמת! ומי מחזיק את האמת?

זהו מצב בו כל הפילוסופיות שלנו, האופן בו הדת מצטיירת בתוכנו כמסורת הולך להתערער.

השמש מתקדמת לכיוונה של אריס ויוצרת זווית של 90 מעלות שינה יחס בין בית 4 לבית 1: מה שאני מרגישה הוא אמת. משפט אבסורדי כמעט, כי הרגש בהיותו שייך לעולם הנפש הרבה פעמים מצביע גם על האשליה של המציאות האובייקטיבית. האמת חזקה יותר מכל האשליות שלנו. איך נוכל להתבונן במתח הזה בצורה דינאמית, אמיצה ,לחדור את המציאות? איך נוכל לקבל הזנה מהמתח הזה? או שנמות ברעב…

And the mercy seat is glowing

And I think my head is smoking

And in a way I’m hoping to be done with all this looks of disbelie

 

חובה עליך

מרקורי 23 מעלות בגדי ואריס 23 בטלה, כשמרקורי ניסגר לאריס

זוהי התחלת דרך חדשה של אמת על ידי הכרה במציאות. פלוטו תשעים מעלות לאריס ומחייב אותנו להכיר באמת הנסיבתית, במה שמתקיים סביבנו ובתוך מערכות היחסים האינטימיות והציבוריות שלנו. אנו נתעורר למה שבאמת מתנהל ונרקע ברגלינו, כי זה מה שהעם מרגיש. כי העם ייחלה אם לא ירקע ברגליו למען האמת.

להתמרד למען האמת הוא מתח של דרמות. זוהי תנועה כאוטית על מנת להגיע לשורש הדברים. האמת הנסיבתית של העובדות סביבנו מתגלה בעוצמה בכל רבדי החיים שלנו.

אך ישנו רובד נוסף לאמת והיא האמת האבסולוטית המכילה את הקטבים. בהתבוננות לאמת מוצאים את האהבה האינסופית, מקור היותנו. משם כולנו באנו – מהאהבה האינסופית, חובקת כל. שם אין טוב ורע.  אריס עונדת את התכשיט על צווארה. הדרך של אריס אל האהבה היא לא דרך התשוקה. זוהי דרך האורגת את האהבה עם העימות. באבזם התכשיט נמצא מרקורי; השליח הקורא להתעורר. מה שמעורר לכל הנסיבות היא תקשורת ההמונים המביאה לפני השטח את ההתעוררות הזו. מרקורי פועל וחושף דרך מנגנוני הכוח של הציבור ומשם הוא קורא לנו.

בחירתו של מלך ספארטה להשטיח את האמת ולהתכחש לנשי (אפרודיטה) הובילה לכוח לוחמני, מסכסך ונוקם משום שאינו מקבל מלוא הכרה ותוקף להיותו. אפרודיטה קיללה אותו בנפילתו האישית. לכן כשהאמת תתגלה בעוצמה, תעלה לצידה גם האשליה העמוקה והשקר. אנו נקראים לתת תוקף לעליונים כמו לתחתונים. ממישור אדמה לישורת שמיים. עלינו להבין כי ישנה אחריות עמוקה לחיינו. לפיד החיים שאנו אוחזים יעבור מדור לדור. מה אנו משאירים לדורות הבאים? איך אנו מבינים את עצמנו? באילו אופנים אנו לומדים הבנה עצמית? אילו כלים יש לנו כדי להביא טיפוח והזנה לכל המתחיל קודם כל בנו? באינדיבידואל?

An eye for an eye

and a tooth for a tooth

and anyways I told the truth

and I’m not afraid to die[7]

הרובד הנוסף לאמת היא האמת האבסולוטית המכילה את הקטבים. שם מוצאים את האהבה האינסופית  חובקת כל, שם אין טוב ורע.

אריס עונדת את תכשיט הצמידות על צווארה. הדרך של אריס אל האהבה היא לא דרך התשוקה. זוהי דרך האורגת את האהבה עם העימות. באבזם התכשיט נמצא מרקורי; השליח הקורא להתעורר. מה שמעורר לכל הנסיבות היא תקשורת ההמונים המביאה לפני השטח את ההתעוררות הזו. מרקורי פועל וחושף דרך מנגנוני הכוח של הציבור ומשם הוא קורא לנו. בחירתו של מלך ספארטה להשטיח את האמת ולהתכחש לנשי (אפרודיטה) הובילה לכוח לוחמני, מסכסך ונוקם משום שאינו מקבל מלוא הכרה ותוקף להיותו. אפרודיטה קיללה אותו בנפילתו האישית. כשהאמת תתגלה בעוצמה יכולים לעלות כוחות לוחמניים של נקמה וסיכסוך. מיהם אויבנו ומיהם השותפים שלנו?

הכיס הבוער של מלך המסכים

יופיטר בצמידות לזנב דרקון

האידאה והטכנולוגיה נוצצים מתכשיט הצמידות.  התקשורת הציבורית משתמשת ברעיונות כדי להילחם בנו או לנצח איתנו. כשיופיטר במזל גדי בצמידות לזנב-הדרקון זהו מצב של שחרור מצדקנות, שחרור מיחסי כוח כפי שהכרנו בעבר. עם הגדי אנו צריכים לעבור דרך הצדקנות והמוסר השיקרי. דרך הפעלת יחסי כוח בכדי להגיע לאמת. החברה תאַמֶת זאת עם אידאות ישנות. הרשת החברתית, הטכנולוגיה והאידאות נוצצים מתכשיט הצמידות בזכותו של יופיטר; המורה מרחיב היריעה, המחדש משמעויות בדרך של שעשועים, ברקים ורעמים. עם הירח באריה כל אחד יכול להיות מלך אבל בעומק אלו רק קליפות. אולי כל אחד מלך אבל אין לנו באמת גישה להיכל העוצמה המדינית. הערכים אותם הכתיבו לנו מאבדים מתוקפם על ידי העם. המסך נהפך לאיבר נוסף שלנו והוא בוער. למי ניקרא שייכבה את השריפה?

ירח במזל אריה, בית 12 ב 135 מעלות לכירון בבית 8

כירון המסמל את מלך הקנטאורים, מורה הרפואה ובעל הרזים, בן האל-מוות שביקש למות מפצעיו נמצא בבית 8 שהוא ביתו של העקרב. בית של העצמה אישית דרך צלילה עמוקה אל חשיכת התת-מודע. בזווית של 135 מעלות לירח באריה תהא הצפה של קורבנות ומוגבלות אך כדרך להעצמה אישית. אם נדע להשתמש בו בחוכמה זהו תהליך ריפוי מתמשך, לעבור דרך הכאב ולא להישאר בו. לעבור דרכו, להכירו ולהמשיך עם היש שישנו.

זהו תכשיט המתקיים פעם ב-34 שנה המספר את פוטנציאל סיפור האנושות לעתיד לבוא. הכל תלוי בבחירתנו החופשית להשתמש במימונים הקוסמיים לשם התפתחות. איזו זכות לחיות בזמן הזה כאן, במימד מעבר כה עוצמתי של האנושות!

 


[1] שמות, פרק כא פסוק כד

[2] Fundamentals of artistic therapy, Margarethe Hauschka , 1985 rudolf steiner press

[3] Nick cave & the bad seeds, the mercy seat from Tender Prey 1985

[4] היא שוכנת במזל טלה מ1926 וברקע הנפילה הכלכלית הגדולה.

[5] https://escholarship.org/content/qt61d248b4/qt61d248b4.pdf

[6] הזיווג בין שני אלה אף הוא היה ביוזמת זאוס, המיוצג באסטרולוגיה המערבית על ידי יופיטר. זאוס רצה למנוע בכל דרך שבן-אלים יאיים עליו, כפי שהוא עצמו הפיל את אביו כרונוס, המסמל את שבתאי באסטרולוגיה המערבית

[7] Nick cave & the bad seeds, the mercy seat from Tender Prey 1985

 

Pluto: The Evolutionary Journey of the Soul, Volume 1, Jeffrey Wolf Green, Llewellyn Publications 1985

Saturn: A New Look at an Old Devil, liz greene , Weiser Books

ERIS : Archetype of Shadows, Crisis & Awakening at the Completion of the Mayan Calendar, Laura Walker 2007 Pallas Publishing

מורסאן oddshemesh

מורסאן - נ1983
אוטודידקטית, יוצאת מהתפיסה האנטרופוסופית. משתמשת במיתולוגיות להבנה של ארכיטיפים,
מחפשת משמעויות עמוקות יותר להבנת מהות האדם והעולם דרך האסטרולוגיה כמימון קוסמי להתפתחות. משלבת בעבודתה גם אומנות דרך סדנאות אסטרולוגיה, פרפורמנס ומיצבי סאונד. למדה באופן פרטי אצל יובל זפיר ודליה לנדאו וממשיכה כל הזמן.

מאמרים אחרונים של מורסאן oddshemesh (ראה הכל)

מתוייג עם →